wtorek, 19 kwietnia 2016

Pulse {Gail McHugh}

tytuł: Pulse
autor: Gail McHugh
seria: Collide(tom 2)
tłumaczenie: Ewa Skórska
liczba stron: 400
wydawnictwo: Akurat
ocena: 9/10
opis książkowy:
Emily kładzie na szali całe swoje życie, żeby być z mężczyzną, który zdobył jej serce. Niestety nie ma pewności, że Gavin naprawdę ją kocha; pozostaje wierzyć, że postąpiła słusznie, idąc za głosem serca, i że jej wybranek okaże się takim człowiekiem, jakim chciała go widzieć.
Niestety, wszystko wskazuje na to, że tak nie jest. Dążący do autodestrukcji, zamknięty we własnym ponurym świecie Gavin rozpaczliwie potrzebuje pomocy. Emily musi zdecydować, czy jest gotowa poświęcić wszystko, żeby go uratować, i czy uczucie, jakim go darzy, jest wystarczająco silne, by wystawić je na tak ciężką próbę.



Byłam zauroczona "Collide" i nie spodziewałam się, że może mnie czekać coś lepszego, a jednak! "Pulse" podbiło moje serce jeszcze bardziej niż pierwsza część. Jeśli nie czytaliście jeszcze recenzji "Collide" to serdecznie zapraszam <klik>

Przy czytaniu "Pulse" podobnie jak przy "Collide" usiadłam, zaczęłam czytać i nie mogłam przestać, musiałam doczytać do końca. Styl autorki w tej części się nie zmienił, pozostał taki sam, czyli lekki i przyjemny w odbiorze. Co do bohaterów moje uczucia również się nie zmieniły, ale jeszcze bardziej pokochałam Gavina!

To jak pani McHugh miotała moimi emocjami jest nie do opisania. W jednym momencie śmiałam się i byłam zadowolona ze szczęścia bohaterów, a za chwilę ryczałam, przez to co ich spotyka, czasem z radości, a zdarzyło się i ze smutku. To na co wystawiony jest czytelnik przed końcem jest ciężko ubrać w słowa. Kiedy już myślimy, że książka nie skończy się dobrze, autorka zadaje nam cios i pokazuje, że może być jeszcze gorzej, a potem wywraca wszystko do góry nogami.

Po przeczytaniu tej książki byłam emocjonalnie rozwalona, jednak muszę przyznać że podobało mi się to! Lubię kiedy autorzy potrafią oderwać i wyłączyć mnie na czas czytania ze świata. Jeśli chcecie przeczytać książki, które dostarczą Wam milion emocji na minutę to myślę, że powinniście sięgnąć po serię Collide.
Pozdrawiam, Julka

20 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą serią. Na pewno ją przeczytam :)
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jakoś mniej spodobała się ta część, a szczególnie irytowała mnie Emily. W "Pulse" zamieniła się w ciągłą płaczkę i wiem, że miała do tego prawo, ale miałam już dosyć czytania o "oczach pełnych łez".

    papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno przeczytałam "Pulse" i był nieco lepszy od "Collide", ale i tak główna bohaterka mocno mnie irytowała.
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam w planach tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria nie jest dla mnie :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie czytałam, ale z pewnością za jakiś czas to nadrobię :) Świetna recenzja, pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam tę część ostatnio na Targach w Krakowie, więc jak tylko skończę ''Collide'' od razu się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuję tę serię już od długiego czasu, a teraz moja ciekawość jeszcze bardziej wzrosła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nic tylko czekać, a po nią sięgniesz :)

      Usuń
  9. Jeszcze nie zaczęłam czytać pierwszego tomu, wkrótce się za niego zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy tom serii czeka na swoją kolej na mojej półce. Jestem bardzo ciekawa całej serii, gdyż słyszałam już wiele dobrego na jej temat :)
    About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że Tobie też się spodoba :)

      Usuń
  11. Czytałam już wiele pozytywnych recenzji tej serii, jednak po Twojej jeszcze bardziej zapragnęłam przeczytać oba tomy. Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda ;)
    Jestem tu u Ciebie pierwszy raz na blogu i tak świetnie czyta mi się Twoje recenzje, że z przyjemnością będę zaglądać tu częściej :).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dagmara z bloga biblioteczkadagmary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że uda CI się przeczytać, dziękuje! :D

      Usuń
  12. Muszę dorwać pierwszą część!! ^_^

    OdpowiedzUsuń