poniedziałek, 6 czerwca 2016

BEFORE-chroń mnie przed tym czego pragnę {Anna Todd}


tytuł: BEFORE Chroń mnie przed tym czego pragnę

autor: Anna Todd

seria: After

tłumaczenie: Krzysztof Skonieczny

liczba stron: 448

wydawnictwo: Między Słowami

opis książkowy: Życie Hardina można podzielić na to, co zdarzyło się przed poznaniem Tessy, i na to, co zdarzyło się później. Wcześniej Hardin nie miał nic do stracenia.
Tylko gniew pobudzał go do działania. Nikt nie nauczył go, co to znaczy kochać. Hardin zawsze był sam. Imiona kolejnych dziewczyn zlewały mu się w jedno. Pragnął ich dotyku, ale od uczuć trzymał się z daleka. Dzięki temu życie było proste.
Tessa miała być kolejną łatwą zdobyczą. Całkiem nieźle się bawił… Dopóki szarość jej oczu nie zaczęła prześladować go w snach, a kształt ust doprowadzać do szału. Tak dobrze sobie radził, zanim popełnił błąd i pozwolił jej stać się całym światem! Obiecał sobie, że zrobi wszystko, by było tak jak dawniej.
Myślisz, że znasz wszystkie tajemnice Hardina? Ta książka to więcej, niż ci się wydaje! 


Czyli After z innej strony. W tej książce spotykamy się nie tylko z historią Hardina i Tessy. Mamy okazję poznać relacje Hardina z jego wcześniejszymi dziewczynami widziane właśnie ich oczami. Jednak to nie wszystko. Możemy też przeczytać o "relacjach" innych bohaterów takich jak Landon, Christian czy Zed.

Z początku nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła przeczytać właśnie tą część Aftera. Byłam jej ogromnie ciekawa, jednak kiedy zaczęłam nie byłam już tak entuzjastycznie nastawiona. Kiedy czekałam na coś innego autorka zafundowała mi dokładnie to samo, wiedziałam że chodzi o tą samą historię, ale nie sądziłam, że będzie ona aż tak bardzo podobna do "oryginału". Trochę się zawiodłam i mimo,że doczytałam książkę do końca nie sprawiło mi to ogromnej przyjemności.

Styl pisania autorki jest niezmienny, niczym przez kalkę. Bohaterowie również Ci sami, nie zaskoczyli mnie niczym nowym.

Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem tej pozycji to powiem szczerze, jeśli będzie na promocji to okej, ale mi szkoda byłoby drugi raz kupić za około czterdzieści złotych tą samą historię. Jeśli jesteście ciekawi to polecam poszukać pdf'u lub wersji blogowej.
Pozdrawiam, Julka 

7 komentarzy:

  1. Ja po tę książkę na pewno nie sięgnę, bo nie mam zamiaru czytać After :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawna byłam negatywnie nastawiona do twórczości tej autorki. Nie czytałam i nie zamierzam tego robić - to nie moja bajka. :)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam pierwszą część jakoś z zeszłym roku i dotrwałam jedynie do połowy. Skusiłam się na nią, ponieważ wiele dziewczyn się nią strasznie zachwycało, ale patrząc z perspektywy czasu - nigdy w życiu bym po nią nie sięgnęła. "After" to nudne romansidło, w którym nie znalazłam nic oprócz kłótni, powrotów, dziwnych bohaterów...

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/06/dziewczyna-z-pomaranczami.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej książki z serii After i raczej nie mam zamiaru po nie sięgać - nasłuchałam się tyle negatywnych opinii, że skutecznie mnie to odstraszyło. Jest mnóstwo o wiele piękniejszych historii New Adult :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko mnie się tak wyświetla wszystko posklejane, że nie idzie się odczytać? :( Ale mam zamiar przeczytać kiedyś całą serię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie widok jest normalny, zaraz sprawdzę jeszcze na innym komputerze :)

      Usuń
  6. Przyznam, że jakoś niespecjalnie ciągnie mnie do "After", więc raczej nie sięgnę, po książki z tego cyklu ;)

    OdpowiedzUsuń