wtorek, 20 marca 2018

Barwy miłości- czerwień {Kathryn Taylor}


Przepadła z kretesem. Chociaż Grace doskonale zdaje sobie sprawę, jak niebezpieczne jest uczucie do Jonathana Huntingtona, to z dnia na dzień kocha go coraz bardziej. Czy szlachetnie urodzony, żądny władzy i wyrachowany mężczyzna naprawdę jest tak nieprzystępny, jak jej się wydaje? Czy naprawdę widzi w niej jedynie zabawkę? Dziewczyna  postanawia zrobić wszystko, aby mu uświadomić, jak bardzo jest dla niej ważny i że chciałaby dzielić z nim życie. Nie wie jednak, że jej starania niemal doprowadzą do katastrofy: Jonathan będzie musiał stawić czoło tragedii z przeszłości i zmierzyć się z traumą, która rzuciła cień na całe jego życie. Jakiego ostatecznie dokona wyboru? Czy gorące uczucie pięknej młodej kobiety wystarczy, by zmiękczyć jego serce i dać im obojgu szansę na szczęście, którego tak bardzo pragną?

Kiedy przeczytałam opis wydawało mi się, że to coś dla mnie. Powiedzmy szczerze, typowy romans. Trochę zalatujący Greyem, a trochę Afterem. Jednak kiedy zaczęłam czytać coś w tej książce
przestało mi pasować.

Może zaczynając od bohaterów. Grace- kolejna szara myszka, która przyjeżdża do Europy w "poszukiwaniu szczęścia". Jonathan- młody biznesmen, wszystko czego dotnie zamienia się w złoto no i ma problemy z rodziną.  I zgadnijcie co się dzieje! tak, tak zostają parą! 

Styl pisania był autorki przyjemny, łatwo było przemykać przez kolejne kartki, jednak jak dla mnie o wiele za dużo scen erotycznych. W pewnym momencie, kiedy widziałam, że taka się właśnie zaczyna przelatywałam tekst wzrokiem i czytałam dalej.  

Cała historia patrząc ogólnie nie była taka zła, pomysł trochę podobny do tego co już widzieliśmy, ale jednak ma swoje małe odstępstwa. To, że Jonathan był pokazany jako lord przypadło mi do gustu, bo akurat nie czytałam jeszcze nigdy współczesnej książki w której bohater byłby obdarzony takim tytułem. Nie mogę oczywiście pozostawić okładki, która jak dla mnie jest dość tandetna, ale wiadomo są gusta i guściki. 

Po "barwy czerwieni" nie sięgnę kolejny raz, moim zdaniem jest to książka na jeden wieczór.

A Wy czytaliście "Barwy miłości"? A może macie zamiar przeczytać? Piszcie :D 
Pozdrawiam, Julka

12 komentarzy:

  1. Nie czytałam, nawet nie słyszałam o tej książce, jednak myślę, że to nie moje klimaty :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sięgam po takie książki, po samym opisie idzie wywnioskować, że to kolejna historia robiona na to samo kopyto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ani pierwszej części, ani tej. Ale.. z chęcią przygarnę, ja chcesz się jej pozbyć. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria zdecydowanie nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O książce, serii i autorce nigdy nie słyszałam. Po opisie wydaje mi się, że to książka nie dla mnie, ale być może kiedyś po nią sięgnę, w końcu czasem warto zboczyć trochę ze ścieżki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie przepadam za takimi pozycjami xd
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, to nie moja liga. Erotyki mnie nie kręcą. :)
    Pozdrawiam.

    http://bluszczowe-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, to raczej nie dla mnie. Nie lubię takich historii :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie przeczytam, nie przepadam za książkami tego typu :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym nie przeczytała żadnej recenzji n.t. tej książki, pewnie bym ja wzięła. Ładna okładka, całkiem spoko tematyka, a aktualnie jestem na etapie poszukiwań dobrych erotyków. I znalazłam tylko jeden, więc próbuję i błądzę. No ale skoro Tobe do gustu nie przypadła, nie wiem czy sens jest ryzykować ;)
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Barwy miłości niejednokrotnie wpadały mi w ręce, ale jak dotąd zawsze się im opierałam... i tak chyba zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedyną książką która przeczytałam tej autorki była serią o Daringham Hall, nie byłam przekonana do niej zwłaszcza że ostatni tom mnie zawiódł po całej linii. Teraz utwierdziłaś mnie w przekonaniu że na razie odpuszczę sobie jej książki:-) Pozdrawiam! Kocham Czytać

    OdpowiedzUsuń