sobota, 14 lipca 2018

najmroczniejszy sekret {Alex Marwood}




tytuł: najmroczniejszy sekret 

autor: Alex Marwood
liczba stron: 416
wydawnictwo: Albatros


Najmroczniejszy sekret, jeden z wielu dość przypadkowych zakupów. Promocje, miła obsługa Empika, która zawsze wie co podsunąć pod nos. Jednak, jeśli mogę mówić często o typowym "wpychaniu" bubli, tak tym razem muszę się ugryźć w język. Książka czekała u mnie na swoją kolej nieco ponad pół roku, jednak w momencie kiedy ją skończyłam żałowałam każdego dnia, w którym odkładałam w czasie jej zaczęcie. 


Autorka w zwykły-niezwykły sposób wciąga nas w swój świat, kiedy zaczęłam przekładać kolejne kartki, moje oczy jakby automatycznie ciągnęły po linijkach tekstu i takim sposobem nie zorientowałam się kiedy noc zmieniła się w dzień. Jednak muszę przyznać, że musiałam przyzwyczaić się do tego w jaki sposób prowadzona była narracja, nie każdemu może się taki zabieg jakim jest jej podział spodobać.

Czy wiedziałam co stało się z Coco od początku? Nie. Jednak odkrycie "prawdy", rozwiazanie tej zagadki nie było aż tak trudne, co nie zmienia faktu, że ciągle dowiadujemy się czegoś nowego. To w jaki sposób zmieniają się bohaterowie, ich pogląd na świat również niejako mnie pociągało i zachęcało do dalszego czytania.

Z czystym sercem (jeżeli jakimś przypadkiem wasze książkowe listy świecą pustkami) polecam Wam dołączyć tę pozycje do Waszego TBRu. A może ktoś z Was miał już okazje odkryć "najmroczniejszy sekret"? Jakie macie odczucia?
Pozdrawiam, Julka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz