piątek, 8 czerwca 2018

prokurator {Paulina Świst}

tytuł: Prokurator 
autor: Paulina Świst
liczba stron: 320
wydawnictwo: Muza 
cykl: Prokurator (tom 1)

Sięgnęłam po "Prokuratora" dość spontanicznie, promocja zrobiła swoje i książka wylądowała w moich dłoniach. Nie miałam co do niej większych oczekiwań, więc mogę powiedzieć że się nie zawiodłam. Jednak znalazłam swoje "ale". Czy rzeczywiście w całej tej książce jest potrzebnych aż tyle scen erotycznych? Kiedy w trakcie czytania trafiamy na kilka takich, możemy je przeżyć, jednak tu mamy ich (jak dla mnie) przesyt. 

Książkę Pani Świst czytało mi się bardzo szybko, zaczęłam ją jednego dnia wieczorem, a skończyłam na kolejny dzień po szkole. Język jest bardzo przystępny, wręcz potoczny dlatego przez kolejne kartki przeskakiwałam bez większego trudu. 

Szczerze mówiąc, książka ani mnie nie zachwyciła, ani całkiem do siebie nie zniechęciła. Jak dla mnie jest to typowe czytadło, które może przejść przez nasze łapki bez większego poklasku. 

Po kolejną część już sięgnęłam, niedługo możecie się spodziewać jej "recenzji". W kiosku widziałam już trzecią część z tej serii, jednak nie wiem sama czy ją kupię. 

A Wy czytaliście coś tej autorki? Jakie są wasze wrażenia? 
Pozdrawiam, Julka

2 komentarze:

  1. Jakoś mnie tak nie ciągnie do tej serii... ale może kiedyś przeczytam :)

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam ją w planach żeby przeczytać, lecz po wielu negatywnych ta lektura zdecydowanie spadła na sam dół mojej listy.
    Zapraszam również do siebie :)
    https://bibliotekatajemnic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń